проф. д-р габ. Ґданьської гуманістичної вищої школи, Польща
e-mail: ryszardparzecki@op.pl
DOI:
Ключові слова: мехатронна спеціалізація, освітні модулі, професійно-технічна підготовка.
АНОТАЦІЯ
У 2002–2003 навчальному році почали функціонувати спеціалізовані загальноосвітні школи за чотирнадцятьма напрямками (спеціалізаціями). У статті представлена професійно-технічна освіта як процес, що реалізується в спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладах у вивченні мехатроніки. Навчальна програма профільних класів включає три модулі для 1–3 класів. Результати оцінювання навчальних планів показали, що для їх повноцінного функціонування необхідне оснащення шкіл спеціалізованими засобами навчання, а також належним чином систематично підготовленими вчителями та молодими викладачами, які прагнуть до навчання, правильно мотивованими та підготовленими в молодшій школі.
ЛІТЕРАТУРА
Baraniak, B. (red.) (2007), Pedagogika pracy, Warszawa.
Grzesiak, J. (2010), Podstawy teorii i metodyki kształcenia praktycznego nauczycieli. Konin.
Moos, J. (2002), Założenia programowo — organizacyjne kształcenia w liceum profilowanym, Łódź.
Figurski, J. (2003), Autorski program nauczania dla profilu mechatronicznego — konstrukcje, wdrażanie, ewaluacja. „Nowa Edukacja Zawodowa” nr 2.